خرید چسب چوب ارزان

Wiki Article

چسب چوب - ایران رنگ


از جمله مزایای استفاده از این چسب بوجود آمدن یک اتصال محکم و ارتجاعی در حد فاصل بین دو ماده است که علاوه بر چسبندگی بالا سطح یک دستی را ایجاد میکند. از جمله مزایای دیگر این ماده میتوان به سهولت در اجرا و نداشتن مشکلات حلالیت و غلظت اشاره کرد که همین امر سرعت اجرای کار را بسیار افزایش میدهد. داشتن خواص خاص و متفاوت در برابر آب فایده دیگر این چسب است. حلالیت با رزین های پلاستیکی عامل و کاربرد مهم این چسب ها است که کاربرد های مضاعفی به آن ها میبخشد. بهتر است برای استفاده از این ماده سطح زیر کار عاری از هرگونه چربی باشد. برای اجرا با استفاده یک تکه چوب یا کاردک فلزی یا حتی قلم مو مقدار چسب مورد نظر را بر روی سطح بکشید و یک لایه ایجاد کنید. پس از ایجاد سطح دو قطعه را روی هم بگذارید و بدون هیچ حرکتی اجازه دهید بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی هم بمانند. اگر بتوانید فشاری جانبی نیز روی انها اعمال کنید عمل چسبندگی بهتر انجام میشود. بهتر است این ماده برای چسبندگی در دمای کمتر از ۵ درجه سانتی گراد استفاده نگردد. بهترین دما برای خشک شدن چسب چوب دمای بالای ۱۵ درجه سانتی گراد است.


سطل های پلاستیکی در شکل ها و مدل های گوناگونی برای انواع کارها و کارخانه های تولیدی ساخته می شوند.

این کمپانی ایرانی با استفاده از بهترین مواد اولیه و به کارگیری نیروی متخصص موفق به تولید چسب های با‌کیفیت در حد و اندازه رقابت با نمونه های خارجی شده است.

رزین : واحد رزین‌های امولسیونی پلی وینیل استات از سال ۱۳۷۱ با استفاده از مدرنترین تکنولوژی و در اختیار داشتن آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز، آغاز به‌ کار کرد و در مدت کوتاهی جایگاه ویژه‌ای را در بین تولید کنندگان آن به خود اختصاص داد.

چسب های پلی وینیل استات در برابر حلال ها ضعیف هستند اما در مقابل گریس،

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید. خیالت چسب ، برای اعتماد شما، ارزش قائلیم ...

البته تنها استفاده از سطل های خالی پلاستیکی رنگ برای بسته بندی رنگ نمی باشد.

بعد از پایان چسب کاری اگر چسب بیرون زدگی داشت، قبل از خشک شدن آن را با استمال پاک کنید.

چسب چوب هایی که توسط تولیدکنندگان داخلی تولید می شوند علاوه بر نوع برند، بر اساس کیفیت نیز دسته بندی می شوند. به همین دلیل معمولا هر یک از شرکت های مطرح ایران، چند نوع چسب چوب با کیفیت های مختلف تولید و عرضه می کنند.

انواع سطل خالی رنگ با اشکال مختلف و ابعاد متفاوت در فوشگاه های مختلف داخل شهر فروخته می شوند.

چسب چوب خزر، چسب تولید شده مناسب برای صادرات به کشورهای خارجی است.

تمامی خدمات این وبسایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. کلیه حقوق برای ابزارمارت محفوظ است

چسب های سفید رنگ شمال فرموله شده جهت مصارف عمومی بخصوص چسباندن انواع چوب، کاغذ و مقوا، کارهای دستی، استفاده در مدارس و ادارات هستند.

راهنمای پرداخت رویه های ارسال راهنمای ثبت پیش فاکتور قوانین و مقررات حریم خصوصی انتقادات و پیشنهادات فروش کالا در نید صنعت اطلاعات تماس

نکات ایمنی برای استفاده از چسب چوب
در هنگام استفاده از آن باید به نکات ایمنی نیز توجه داشت. از تماس مستقیم این ماده با پوست جلوگیری شود چرا که ممکن است باعث حساسیت های پوستی شود. ترکیبات پلیمری برای بعضی از پوست ها دارای حساسیت بالایی هستند. همچنین به عنوان یک ماده شیمیایی باید از برخورد آن با چشم نیز جلوگیری شود. استفاده از دستکش در هنگام استفاده نیز مفید است. در صورت داشتن حساسیت به این ماده پس از تماس با آن دست خود را با آب بشویید زیرا که آب حلال خوبی برای این ماده است.

برای استفاده از چسب چوب چه محدودیت هایی دارید؟
نمی‌توانید از آن برای چسباندن چوب و فلز در کنار هم استفاده کنید.

زمان خشک شدن این چسب کمی طولانی است. (البته شرکت هایی چسب با سرعت خشک شدن بالا هم تولید می کنند)

چسب چوب رنگ پذیر نیست و معمولا در رنگ قیمت چسب چوب کاری مشکل ایجاد می کند.خرید چسب چوب – پایین ترین لیست قیمت چسب چوب با فروشگاه اینترنتی ایران رنگ تجربه کنید !

بهتر است از آن در دمای بالای صفر درجه سانتی گراد استفاده کنید چسب را از نور مستقیم آفتاب و گرما دور نگه دارید و پس از اتمام کار، درپوش ظرف چسب را به‌خوبی محکم کنید. چسب را در محیط خشک و خنک که دمای آن بین ۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است می‌توانید به مدت یک سال نگهداری کنید.

این چسب ها غیرقابل اشتعال هستند؛ اما بهتر است که را در محلی دور از دسترس کودکان نگه دارید در صورت تماس چسب با چشم بهتر است آن را با آب فراوان بشویید.

نکته مفید در مورد چسب باید بدانید این است که در هنگام چسباندن دو قطعه چوبی به هم باید مراقب باشید که چسب به بخش‌های دیگر چوب برخورد نکند. شاید در نگاه اول وجود چسب بر روی بخشی از سازه ناراحت کننده نباشد و به‌راحتی با استفاده از دسته یک تکه پارچه پاک شود.

جالب است بدانید بر روی همان قسمتی که چسب برخورد داشته لایه فیلم تشکیل می‌گردند و در زمان رنگ کاری سازه نفوذ آستری به‌خوبی صورت نمی‌پذیرد و این قسمت روشن‌تر از سایر قسمت‌های سازه می‌شود پس باید مراقب باشید که از راه به‌اندازه کافی استفاده کنید و از استفاده بیش از حد آن خودداری کنید.

همچنین اگر چند بر روی قسمتی از کار ریخته شود باید با استفاده از یک پارچه نمناک به‌خوبی آن بخش را تمیز نمایید با این کار می‌توانید بخشی از ایراداتی که امکان دارد در آینده ایجاد شود جلوگیری کنید.خرید چسب چوب – پایین ترین لیست قیمت چسب چوب با فروشگاه اینترنتی ایران رنگ تجربه کنید !

Report this wiki page