The 5-Second Trick For خرید آپارتمان در آنتالیا

Wiki Article

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک




حدود قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا چقدر می باشد؟
قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا با توجه شرایط، امکانات و منطقه ای که ملک در آن واقع شده متفاوت است که می توان به سال ساخت، مصالح به کار رفته، موقعیت ملک، دید داشتن به دریا و میزان مدرن بودن آن اشاره کرد. آنتالیا در چند سال اخیر مشکلی از لحاظ امنیت نداشته و این امر باعث اعتماد هر چه بیشتر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهر شده است. شروع قیمت خانه در آنتالیا از ۴۰ هزار یورو می باشد و خریداران بالقوه می توانند در یکی از مناطق ساحلی خانه رویایی خود را خریداری کنند.

به طور کلی قیمت مسکن و خانه در آنتالیا نسبت به قیمت خانه دراستانبول ارزان تر و مقرون به صرفه تر است، مثلا یک خانه ۱۷۵ متری در مرکز شهر، ۲۷۰ هزار لیر می باشد که قیمت خرید آپارتمان در آنتالیا به تومان برای این مورد حدود ۸۰۰ میلیون تومان می باشد. و به طور متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در شهر آنتالیا ۲۵۰۰ لیر است.

قیمت یک خانه ۲۰۰ متری در شهر آنتالیا، حدودا ۳۰۰ هزار لیر است و قیمت آپارتمان یک خوابه در آنتالیا ۷۵ متری حدودا ۲۹۰ هزار لیر می باشد. قیمت یک آپارتمان دو خوابه ۹۵ متری، از ۶۰۰ هزار لیر شروع می شود و با توجه به منطقه، این قیمت تغییر می کند. قیمت آپارتمان ‌های دوبلکس ۷۵۰ متری از ۸۳۵ هزار لیر شروع می شود و با توجه به چند خوابه بودن آنها قیمت افزایش پیدا می کند. گرانترین منطقه این شهر، منطقه کونیالتی است که قیمت هر مترمربع خانه در آن ۳۲۰۰ لیر می باشد.


– هر نوع ملک با هر قیمتی که بخواهید در این شهر وجود دارد و شما با هر توان مالی و هر مقدار بودجه ای که دارید، می توانید ملک خریداری کنید.

و البته قیمت خانه در آنتالیا نیز مانند هر شهر دیگری، در هر منطقه با قیمت آپارتمان در آنتالیا منطقه‌ای دیگر متفاوت است.

چه عواملی روی قیمت خانه در ترکیه برای ایرانیان تأثیر می‌گذارند؟

ترکیه به علت همسایگی با ایران، فرهنگ مشترک بسیاری با ما ایرانیان دارد و ازاین‌رو می‌تواند مقصد مناسبی برای شما به‌حساب بیاید، اما فراموش نکنید که در نهایت تفاوت‌های فرهنگی بسیاری نیز بین دو کشور وجود دارد که پیش از مهاجرت باید با آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید اقامت آرامش‌بخش‌تری را تجربه کنید. برای خرید ملک در آنتالیا آن چه بیش از همه اهمیت دارد، بودجه‌ای است که شما برای این کار در نظر گرفته‌اید. در هنگام مشورت با وکیل مهاجرتی معتبر خود، او را از محدوده بودجه در دسترستان آگاه کنید تا بر اساس آن بتواند بهترین منطقه و شرایط را به شما معرفی کند.

چند سالی است که خرید ملک در آنتالیا به راهی ایمن و مطمئن برای اخذ اقامت کشور ترکیه تبدیل شده است و مهاجران و اتباع خارجی با خرید ملک و خانه خیلی راحت و سریع شهروند ترکیه می شوند.

را از اغلب کیوسک‌ها و فروشگاه‌های این شهر خریداری کنید.

لازم به ذکر است شما با خرید خانه در آنتالیا می توانید برای خود و خانواده اقامت ترکیه دریافت نمایید.

اگر قصد شما، از خرید ملک در آنتالیا اخد اقامت ترکیه می باشد می خواهیم در این قسمت به بررسی آن بپردازیم.

هنگامی که شما آنتالیا را برای خرید ملک انتخاب کردید، حال نوبت به انتخاب ملک مورد نظرتان می رسد. اول از همه باید محله و منطقه باب میل و سلیقه خود را شناسایی و گزینش کنید. بعد از آن باید با توجه به بودجه و تعداد افراد خانواده خود، متراژ، چند سال ساخت بودن، دور یا نزدیک بودن به دریا، تعداد اتاق‌ خواب، با وسیله یا بدون وسیله بودن خانه را انتخاب نمایید.

– می توانید به راحتی به جنگل های زیبا، ساحل درخشان و کوهستان چشم نواز دسترسی پیدا کنید.

صفحه اصلی   ⁄   خرید ملک در آنتالیا برای خرید خانه در آنتالیا و دریافت لیست قیمت ملک در آنتالیا بعنوان توریستی ترین شهر ترکیه بمنظور اخذ اقامت موقت و دائم و قوانین حاکم بر آن در ادامه این صفحه با ما همراه باشید.

قیمت املاک و مستغلات مناسب و در حال افزایش است و تقاضای زیاد برای اجاره املاک در بین گردشگران باعث بازگشت سرمایه ظرف چند سال می‌شود.

You should be advised that LiteSpeed Systems Inc. will not be a web hosting corporation and, as a result, has no Regulate above material identified on This website.

منطقه‌ای بی‌سروصدا و دنج در آنتالیا که به علت وجود مراکز ورزشی معروف، علی‌الخصوص مرکز گلف بلک به این نام شناخته می‌شود.

منبع : https://evim.vip/

Report this wiki page